Versturen en Retourneren

Deze overeenkomst is voor het laatst aangepast op 18 Juli 2021.

Wanneer worden mijn artikelen verzonden?

Alle bestellingen voor 16.00 uur worden verwerkt en dezelfde dag verzonden.

Dit geldt voor bestellingen die van maandag tot vrijdag worden geplaatst. Bestellingen die in het weekend of op een feestdag worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt.

Hoe lang duurt het meestal voordat mijn artikelen aankomen?

Afhankelijk van het land waar u bestelt, kunnen de levertijden variëren.

Binnen de BENELUX

Tussen 1 en 3 dagen.

Binnen de Europese Unie

Tussen 5 en 7 dagen

Het kan voorkomen dat het door u bestelde product niet op voorraad is en dat de levertijden iets langer zijn. Omdat wij proberen onze producten tegen een zo laag mogelijke prijs aan te bieden is het soms onmogelijk om alle producten op voorraad te hebben. Daarom worden sommige artikelen bij aankoop besteld bij de fabrikant. Wij zullen u direct op de hoogte brengen wanneer dit gebeurt.

Hoe weet ik wanneer mijn aangekochte artikelen aankomen?

Wij houden u gedurende het hele proces op de hoogte. Wij laten u weten wanneer uw product wordt verwerkt en wanneer het zal worden verzonden. Zodra het in het verzendstadium is, geven wij u een volgnummer zodat u uw artikelen kunt volgen.

Van waar worden mijn artikelen verzonden?

Alle artikelen worden verzonden vanuit ons magazijn in Nederland. Als een artikel in backorder is en u een express levering heeft aangevraagd kunnen artikelen direct vanuit het magazijn van de fabrikant worden geleverd.

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij verzenden wereldwijd! Zolang er geen handelssancties of andere wettelijke beperkingen zijn die ons verhinderen uw artikelen te verzenden.

Wat zijn de kosten van mijn zending?

Wij verzenden gratis wereldwijd!

Voor express leveringen worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten zijn afhankelijk van het land van waaruit u bestelt.

Wie zorgt er voor mijn zending?

Alle zendingen worden uitgevoerd door UPS en PostNL binnen NL en BE.

Wat als mijn levering verkeerd is of ontbreekt?

Als uw bestelling niet aankomt zoals gepland bel ons dan zo snel mogelijk op +31 (0)35 205 7939 en wij kunnen de levering voor u traceren.
Als u een verkeerd artikel ontvangt, bel of e-mail dan naar info@surveyinghub.nl met uw bestelnummer of postcode en wij zullen ons best doen om het probleem op te lossen.

Wat als mijn levering defect of beschadigd is?

Bel ons onmiddellijk op +31 (0)35 205 7939 als uw bestelling beschadigd aankomt. Wij kunnen alleen klachten accepteren voor beschadigde pakketten binnen 24 uur na verzending.
Als uw artikel defect is, bel ons dan of stuur een e-mail naar info@surveyinghub.nl om het probleem te bespreken. Wij kunnen dan beslissen of we terugbetalen, repareren of vervangen.

Terugbetalingen

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Geld wordt teruggestort als u uw bestelling annuleert tijdens de eerste 2 uur nadat deze is gemaakt. Als het pakket is verzonden, kunnen we een artikel alleen vervangen als is aangetoond dat het een fabricagefout heeft.

Wat te doen als het product niet goed werkt?

Als het apparaat niet goed werkt – neem contact met ons op. Wij zullen u helpen met het oplossen van problemen en zullen een vervanging regelen, indien nodig. Garantieperiodes worden weergegeven in de productbeschrijving.

SHOPPING CART

close